04 maja

Dlaczego warto działać w network marketingu? Dlaczego akurat Jeunesse?

Czas podzielić się pewną jakby tajemnicą.... jakim sposobem mam czas, na prowadzenie bloga (od grafiki do publikacji wszystko robię ja, nikogo nie zatrudniam, ba nic z tego nie mam ani grosza), studiuje (średnia w tym semestrze to 5,0), biorę czynny udział we wszystkich eventach i szkoleniach w moim mieście i okolicach, ciągle mam nowe ciuchy, nowe kosmetyki, a do tego wycieczki? 
Zabrzmi to pewnie dziwnie ale jeszcze rok temu o tej porze byłam na etacie, biednym etacie... nie dość że dosłownie "dusiłam się", to na dodatek nie starczało mi nawet na wynajem mieszkania (a gdzie tu jeszcze rachunki?) a do tego czesne? A życie?

Dość szybko na etacie zorientowałam się że to nie jest to co chcę robić, ani że utrzymam się z tego sama... jeszcze do niedawno miałam sapającego komornika, codziennie męczyli mnie wierzyciele, z nerwów nabawiłam się czegoś podobnego do wrzodów żołądka (nawet tego nie leczyłam, bo za co?)...

Jednoosobowa działalność postawiła mnie na nogi, ale to dalej nie jest pomysł na życie. Owszem, zarobisz więcej niż na etacie, nikt nie sapie Ci nad karkiem, nie traktuje jak jakiegoś śmiecia... ale jeśli nie stawisz się tego dnia na zlecenie-kasa przepada ktoś inny ją zgarnia. 

Tak więc aby nie przedłużać odsyłam do materiałów. Firma z którą współpracuję jest dopiero wprowadzana do Polski, a już odniosła sukces i w Azji, i Ameryce. Idealny czas aby dołączyć i zająć miejsce w strukturze!


[Nagranie wersja PL]
(niektóre ceny się różnią, jest już rok 2017, szczegóły możesz sprawdzić na stronie internetowej lub bezpośrednio kontaktując się ze mną)

[Video language ENG]

Właśnie taka "zgraja" ludzi działa w marketingu sieciowym na całym świecie... A Ty już jesteś wśród nich?

Każdego dnia jest wypłacane ponad 200 milionów dolarów prowizji...

Nadal sądzisz, że to "taki tam biznesik", którego powinieneś się wstydzić przed swoim szwagrem?:)

Co więcej... Prawie 80% osób, działających w mlm to kobiety...

W kobietach jest siła! Problem polega na tym, że ona same o tym nie wiedzą... Dołącz do J-Power Team!

[Nagranie wersja PL]


[Video language ENG]

Jeunesse Instan­tly Age­less. Bądź sobą. Bądź bez wad. – młodsza twarz w 5 minut?
Jeunesse Instan­tly Age­less. Bądź sobą. Bądź bez wad. – młodsza twarz w 5 minut?

Walka z cellulitem efekty kosmetyki na cellulit

Jeunesse Luminesce komórkowe serum odmładzające

Jeunesse Luminesce komórkowe serum odmładzające





[Nagranie wersja PL]


[Video language ENG]

Jak zarabiać z Jeunesse? Odchudzanie efekty skuteczne odchudzanie produkty do odchudzania
Zarabianie przez internet ebiznes jak zarabiać przez internet jak dorobić
Zarabianie przez internet ebiznes jak zarabiać przez internet jak dorobić
Zarabianie przez internet ebiznes jak zarabiać przez internet jak dorobić
Zarabianie przez internet ebiznes jak zarabiać przez internet jak dorobić
Zarabianie przez internet ebiznes jak zarabiać przez internet jak dorobić
Zarabianie przez internet ebiznes jak zarabiać przez internet jak dorobić



9 komentarzy:

  1. kurcze to brzmi naprawdę super:D ale to jest działalność gospodarcza taka współpraca? obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie, jeśli jesteś otwarta i chciałabyś dowiedzieć się więcej, to system pro-konsumencki w marketingu społecznosciowym, nie dzialalnosc gospodarcza i jeśli chcesz to możesz skontaktować się ze mną przez e-mail bądź telefonicznie i dam Ci wszelkie informacje :)

      Usuń
  2. hHmm bardzo dobrze wszystko przedstawione :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ;)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! ile się można tutaj dowiedzieć, uwielbiam oglądać efekty przed i po, ciekawy blog!
    Ja natomiast dzisiaj dołączyłem do blogsfery, jest to mój pierwszy blog i póki co nie mam zbyt wielu czytelników, zachęcam i Ciebie do zaglądnięcia na mój blog, a także inne SOCIAL MEDIA:

    http://anonastolatek.blogspot.com
    Instagram - Anonastolatek
    FanPage - Anonastolatek

    Pozdrawiam i miłego wieczoru :

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello my dear,
    Wow I am in love with your blog. Those photos are really awesome, very cool blogpost :-*
    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, ciekawa firma i inicjatywa, a efekty az trudne do uwierzenia ;)

    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger