Menu

19 marca 2017

Lokówka BEGOOD A3979

Lokówka do włosów BEGOOD A3979
Co obiecuje producent?
  • lokówka 19 mm
  • temperatura grzania 1800C (+/-20°C)
  • lampka sygnalizacyjna pracy
ModelA3979
Napięcie220-240V ~ 50/60Hz
Moc25W


Lokówkę BEGOOD a3979 możecie zamówić TUTAJ.
Lokówka do włosów BEGOOD A3979
Opinia: Ponieważ moje włosy ani nie są proste, ani się nie kręcą - raz je prostuję, a raz kręcę.
Pierwsza lokówka, i od razu trafiony zakup!
Prosta w obsłudze, wystarczy zwolnić blokadę, nawlekać pasma nie szersze niż 5cm, poczekać 5 sekund i Hollywodzkie sprężynki gotowe.
Posiada gumową nakładkę koloru różowego, właściwie nie wiem do czego, obstawiam że do ochrony podczas transportu.
Widoczny na zdjęciach cienki żelazny uchwyt, przydaje się, rozgrzanej nie kładę na szafce, tylko wieszam.
Lokówka do włosów BEGOOD A3979
Długi kabel ułatwia tańcowanie podczas kręcenia, jestem leworęczna, a niestety kontakty w mieszkaniach mam po prawej stronie lustra.
Aby wykonać luźniejsze fale, przeczesuję włosy po zakręceniu szczotką Tangle Teezer Compact Styler Gold Rush z nałożonym lakierem Loton do włosów z złotym brokatem.
Nie zaobserwowałam żadnych zniszczeń na włosach, zarówno przy ciągłym stosowaniu, jak i sporadycznym.
Jedyne do czego mogę się doczepić, to brak regulacji temperatury, ze względu na to że na swój obecny stan włosów pracowałam i inwestowałam latami, jestem baaardzo na ich punkcie przeczulona.
Ładna kolorystyka, różowy optymistyczny kolor, elegancko wykonana zdobi półkę łazienkową.
Kilka zdjęć z efektem luźnych fal:
5.03.2017 Szara koszulka, jeansowa koszula, czerwona mini spódnica, czarne rajstopy, czarne lity z ćwiekami
5.03.2017 Fioletowe legginsy, czarne lity z ćwiekami, luźny sweter szary oversize z białym sercem, bransoletki gumowe, sesja Baza Zbożowa Kielce
PLUSY:
+ prosta w obsłudze,
+ nie niszczy włosów,
+ długi kabel,
+ ładna kolorystyka, estetyczne wykonanie, 
+ trwały efekt, ładne kręcone włosy.

MINUSY:
- mogłaby mieć regulację temperatury.

Lokówkę BEGOOD a3979 możecie zamówić TUTAJ.

Lokówka do włosów BEGOOD A3979

31 komentarzy:

  1. śliczne loczki. Ja jeszcze nigdy nie używałam lokówki.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lokówka wydaje się być fajna. U mnie niestety żadne lokówki się nie sprawdzają bo moje włosy są grube, ciężkie i długie więc szybko loki mi się rozkręcają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kształt lokówki, pierwszy raz taki widzę. :) Ale nie polecam Ci kręcenia włosów takimi rzeczami, gdyż jest to dla nich bardzo niezdrowe. Lepiej włoski lokować na zimno, np. za pomocą opaski. :) A co do postu to fajna, rzetelna recenzja. :)

    Pozdrawiam,
    ModnaXl BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladnie kręci włosy, bo nie są takie baranie loki, tylko takie loki romantyczne, rozwiane wiatrem, takie najbardziej mi się podobają :)

    Ja mam termoloki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze możliwości ich przetestowania ;)

      Usuń
  5. Lokówka ma bardzo ciekawy kształt. Jeszcze takiej nie widziałam :)
    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Noe korzystał z lokówki, ale Twój efekt bardzo fajny :)
    Pozdrawiam serdecznie dziękuje za odwiedziny. Oczywiście zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna, ale ja nigdy nie potrafiłam używać lokówki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmn a może spytaj jakiejś znajomej koleżanki fryzjerki, czy by pomogła w nauce?;)

      Usuń
  8. Great post and photo, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) Yes of course, I follow you :)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  9. Cool сurling iron hair! Curls are very beautiful!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię poddawać moich włosów pod urządzenia elektryczne, ale ta lokówka wydaje się być naprawdę dobrze wykonana.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmn każde urządzenie, czy tylko niektóre?
      Mnie po tym co mi kiedyś fryzjerka wyrządziła krzywdę suszarką, nigdy od tego dnia nie używam...
      natomiast do prostownicy i lokówki się przekonałam ;)

      Usuń
  11. Bardzo ladnie wygladasz w lokach, take mysle, ze to bardzo dobry zakup. No i ten cudowny kolor lokowki! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.